^

Nieuws

 

* NIEUW*

 

TIMEXEPERT SRNS REPAIR NIGHT PROGRESS

 

"Het allerbeste serum van Germaine de Capuccini"

 

Nieuwe en revolutionaire formule met Glyco-8 Power

 Met een multiplicator-effect dat jouw huid binnen de 7 dagen verjongt!*

 

81% heeft een stralendere, lichtere en vitale huid

 

81% heeft een zichtbaar verjongde huid

 

 

Binnenkort beschikbaar bij je Germaine de Capuccini schoonheidsspecialiste.

 

 

* COMING SOON *

Exclusieve lancering LED-XPERT

 

 

 

 De schoonheidsbehandeling van de toekomst

 

Deze techniek is gebaseerd op de stimulatie van de natuurlijke processen

waarover de huid zelf beschikt om zich te

herstellen, repareren en optimaliseren

 

Anti-aging
96% vervaagde rimpels

Imperfecties
100% minder imperfecties

Roodheden
100% minder roodheid


Hyperpigmentatie
100% lichtere vlekken

 

Binnenkort meer bij je Germaine de Capuccini schoonheidsspecialiste.

 

 

 



Publireportage Goed Gevoel September 2019

 

Saskia Berlengée van Schoonheidssalon Bellezza uit Aspelare deelt graag met jou tips om je huid na de zomervakantie te herstellen.

 

1. Verwijder de dode huidcellen

Om de huid te beschermen tegen de zon wordt de hoornlaag (de bovenste laag van de huid, waar zich de dode huidcellen bevinden) dikker. Het is belangrijk om die laag na de vakantie weer te verdunnen. Gebruik hiervoor een tot twee keer per week een peeling of een scrub. Door de dode huidcellen te verwijderen is de huid beter in staat om de vochtherstellende crème op te nemen. 

 

2. Breng het vochtgehalte van je huid weer op peil

De zon en de warmte hebben je huid uitgedroogd. Het vochtgehalte moet je dus weer aanvullen. Daarvoor kan je verschillende dingen doen: drink voldoende water, gebruik hydraterende dag- en nachtcrème en gebruik de weken na de vakantie een hydraterend masker voor een extra boost! 

 

3. Zorg voor voldoende nachtrust

Met warm weer slapen we vaak minder goed. Daardoor kunnen er wallen onder je ogen ontstaan en kan je een vermoeide uitdrukking hebben. De huid herstelt en vernieuwt zich vooral ’s nachts. Geef je huid daartoe voldoende gelegenheid door minstens zeven uur per nacht te slapen. 

 

4. Ga terug naar een gezond voedingspatroon

Tijdens de vakantie gunnen we onszelf vaak een wat ongezonder en onregelmatiger eetpatroon. Nu is het tijd om jezelf weer in het gareel te krijgen. Laat die tapas, pizza, sangria, gyros, bier en wijn maar weer staan! Zorg ervoor dat je voldoende fruit, groenten en noten eet. Dat alles bevat de noodzakelijke vitamines, mineralen en vetten, die een gunstige invloed hebben op de veroudering van de huid.

 

5. Blijf een crème met uv-filter gebruiken

Ook als de zon niet schijnt is het belangrijk om de juiste crème met uv-filter te gebruiken. Er is namelijk altijd uv-A in de lucht, wat de huid doet verouderen. Deze stralen gaan ook door glas heen. Dus ook in de auto of binnen achter het raam sta je bloot aan de gevolgen van uv-A-stralen. Gebruik daarom 365 dagen per jaar een crème en zonnecrème met minimaal SPF30. Zo ben je het hele jaar beschermd! 

 

Als schoonheidsspecialiste van Belleza streef ik altijd naar huidverbetering. Daarom werk ik met de professionele producten van Germaine De Capuccini. De producten bieden een succesvolle combinatie van natuurlijke ingrediënten met een toonaangevende technologie en uitstekende texturen. Met aandacht voor milieu en CO2-uitstoot voldoen de producten aan de hoogste kwaliteitsnormen.

 

Saskia Berlengée

www.schoonheidssalonbelleza.be

 

 

 

Goed Gevoel-actie Juni 2019

 

Een prachtige actie met de nieuwe zonneproducten beschikbaar bij je Germaine de Capuccini schoonheidsspecialiste.

 

Bij aankoop van 2 zonneproducten, GRATIS Pamela hoed of strandtas.






 

Publireportage Goed Gevoel Juni 2019

 

Tamara Van Beethoven van schoonheidsinstituut Perle D'Eau uit Westerlo deelt graag met jou tips om je huid te beschermen tegen de schadelijke stralen van de zon.

 

Wist je dat  dat 75% van de tekenen van huidveroudering wordt veroorzaakt door zonnestraling? De zon geeft 3 soorten straling af: licht, uv-stralen en infraroodstralen. Uvb-stralen zorgen ervoor dat de huid kan verbranden, terwijl de uva- en infrarode (IR-A) stralen tot in de kern van de cel doordringen en hun genetische code veranderen. Deze onherstelbare schade hoopt zich jaar na jaar op, en wordt met het verstrijken van de tijd zichtbaar in de vorm van rimpels, pigmentatievlekken, een slappe of gevoelige huid. 20 minuten blootstelling aan uva-straling of enkele minuten aan uvb-stralen leidt tot moleculaire wijzigingen die een herstel van 3 dagen vereisen.”

 

Smeren, smeren en smeren
“Uva-stralen zijn in onze atmosfeer aanwezig en zelfs als de
zon niet schijnt of als je achter glas zit, is het belangrijk om je
te beschermen tijdens de zomer- en wintermaanden. Ook het blauwe licht afkomstig van computer, tv, iPad en smartphone is ontzettend schadelijk voor je huid, dus elke dag beschermen is de boodschap. Vergeet ook hierbij je lippen, handen en decolleté niet, want deze verraden je leeftijd en zijn het meest kwetsbaar.”


Dé oplossing!

“Als CEO van Perle d’eau, een Cosmetisch (of Medisch- esthetisch) Instituut in Westerlo, streef ik steeds naar huidverbetering. Daarom werken wij exclusief met de meest geavanceerde zonneproducten van Germaine de Capuccini. De producten zijn onderworpen aan de strengste norm ter wereld, namelijk de Australische kwaliteitsnorm. Zo ben je op een veilige manier beschermd tegen verbranding en ben
je zeker dat je preventief beschermd bent tegen huidkanker, pigmentatievlekken en huidveroudering. Denk eraan: geleidelijk bruin worden, betekent je bruine kleurtje langer behouden.”

 

Tamara Van Beethoven

https://www.perle-d-eau.be/

 

Publireportage Goed Gevoel Mei 2019

 

Katrien Sterckx van het schoonheidsinstituut Skinesthetiek uit Tervuren deelt graag met jou enkele tips om je huid te beschermen tegen het blauwe licht van onze smartphone, tablet, laptop.

 

Wist je dat dat blauw licht erg schadelijk kan zijn voor je huid? Blauw licht van 380nm-400nm wordt problematisch bij langdurige blootstelling.


Geconcentreerd blauw licht veroorzaakt huidschade 
zoals pigmentstoringen, roodheden en gevoeligheid van je huidoppervlak. Eenvoudig gezegd lokt blauw licht stressfactoren uit die photo- aging veroorzaken en dat betekent letterlijk: veroudering door blootstelling aan licht.”

 

Screenface?
“Toch is maar een klein deel afkomstig van digitale toestellen. Je zou denken, ach.. die kleine hoeveelheid? Dat kan toch geen kwaad. Maar dàt is het nu net! We spenderen erg véél tijd met onze smartphone. Het feit dat we onze mobiel heel dicht tegen ons gezicht en ogen houden, is om problemen vragen.”


Tot in de onderhuid
“Door de korte golflengte en de hoge energie is blauw licht in staat om diep in de huid door te dringen. Blauw licht dringt zelfs door tot in de hypodermis (= onderhuid). Ter info : uva-stralen dringen door tot in de dermis en uvb-stralen tot in de epidermis (= opperhuid). Uvc-stralen bereiken ons aardoppervlak gelukkig niet, maar worden tegengehouden door de ozonlaag. Statistieken tonen aan dat millennials of jongeren hun smartphone tot 157 keer per dag checken. Ouderen maar tot 30 keer per dag. Millennials lopen zo een groter risico op de blootstelling aan ‘blauw licht’. Elke dag opnieuw.”

 

Je kan je huid beschermen tegen blauwe licht met een crème die antioxidanten bevat. Ontdek Excel Therapy O2 van Germaine de Capuccini. Voor zowel de dag- als oogcrème wordt de innovatieve technologie “blue light block” gebruikt. Daarnaast bevatten deze producten een 3-voudig anti-pollutieschild en geven ze zuurstof aan de cellen. De huid ziet er opnieuw helder, jong, glad en vitaal uit.”

 

https://www.germainedecapuccini.be/nl/catalogue_filter.aspx?rsf=1&id=2041&mID=2103

 

Katrien Sterckx

www.skinesthetiek.be





Positieve Merkbeleving: schoonheidsinstituut Brown Eyes uit Sliedrecht

 

 


Jolanda Dekker van Schoonheidsinstituut Browneyes uit Sliedrecht werkt al meer dan veertien jaar met Germaine de Capuccini en deelt haar ervaringen met dit merk. “Het Spaanse merk Germaine de Capuccini is één van de tools waardoor mijn schoonheidsinstituut ‘Browneyes’ is uitgegroeid tot het bedrijf van nu. Mede door deze samenwerking heb ik zelfs tijdens de crisisperiode een mooie groei mogen realiseren, wat geleid heeft tot het realiseren van mijn droominstituut.”

 

Zoektocht naar een merk

 

In haar zoektocht naar een geschikt merk, was Jolanda in eerste instantie gericht op kwaliteit: “Alleen dan is het resultaat haalbaar en zichtbaar. Germaine de Capuccini was direct raak door de heerlijke welkomstrituelen, de geuren, de zachte structuren en de volledige beleving. Dit maakte mijn zoektocht compleet. Het scala aan behandelingen is bijna oneindig en dat zorgt ervoor dat je met één merk alle klanten kunt voorzien van een gepaste behandeling. Zelf ben ik er erg voor om de huid te analyseren met apparatuur om een de klant te voorzien van een passend advies en zelfs daar heeft Germaine de Capuccini oplossingen voor.”

 

Succesverhaal

Ook op het gebied van ondernemerschap ervaart Jolanda veel ondersteuning: “Het bedrijf werkt met mij samen naar een succesverhaal en biedt daarbij mooie aanbiedingen voor de klanten, een luxe uitstraling voor een betaalbare prijs en een team vol met enthousiaste mensen.”


“Het Spaanse merk Germaine de Capuccini is één van de tools waardoor mijn schoonheidsinstituut ‘Browneyes’ is uitgegroeid tot het bedrijf van nu. Mede door deze samenwerking heb ik zelfs tijdens de crisisperiode een mooie groei mogen realiseren, wat geleid heeft tot het realiseren van mijn droominstituut.”

 

Nieuws

Jolanda vindt het leuk om haar klanten iets nieuws te kunnen brengen, en die mogelijkheid doet zich volop voor. “Zo leer ik tijdens een van de leerzame trainingen vaak een nieuw ingrediënt kennen, wat je pas een jaar later bij andere merken voorbij ziet komen. Het is leuk om de klanten daar dan al van op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld via social media.” Ook op dat vlak biedt Saisons mooie marketingondersteuning: “Dat is ideaal, want met deze input kunnen wij als ondernemer en schoonheidsspecialist meer bezig zijn met onze core business. Om deze redenen zou ik andere specialisten die gaan voor de top zeker aanraden om met dit merk in aanraking te komen.”

 

Klik hier voor het artikel uit Esthé magazine. 

 

 

Germaine de Capuccini - Beauty Shortlist Awards 2019

 

 




 


Wist je dat Germaine de Capuccini op de International Beauty Shortlist Awards 2019, met een totaal van 11 bekroonde producten in de prijzen is gevallen? De BEAUTY SHORTLIST-awards is een internationale wedstrijd waarbij merken uit 38 verschillende landen deelnemen.


1. Excel Therapy O2 Pollution Defense Cream
2. Timexpert C + (A.G.E) Timexpert C+ (A.G.E) Correction & Luminosity Eye Contour
3. Timexpert SRNS High Recovery Night Comfort Cream
4. Timexpert SRNS PRO 60+
5. Rozenbottelolie Regenererende Multi-Regenerator
6. Timexpert SRNS Repair Night Progress Eye Serum
7. Excel Therapy O2 Pollution Defense Eye Contour

8. Haarolie Shine & Youthfulness Restoring Essence

9. Excel Therapy O2 Pollution Defense Eye Contour (meest geavanceerde product)

 

Star-producten gekozen door een gespecialiseerde jury uit het tijdschrift "Editors Choice and Wellbeing Editors Choice":
10. Pleasure & kalm
11. Zen Attitude

Aankondiging - Masterclass Marianne van den Broek te Tilburg

 

 



Germaine de Capuccini - verschenen in Fokus Voor Haar

 

 



 

 

Vanaf vandaag (7/3/2019) kan je deze prachtige promotie terugvinden in de nieuwe Fokus voor haar als bijlage bij de krant "Het Nieuwsblad" met o.a. Evy Gruyaert, Silvy de Bie en zoveel meer...

 

Knip je kortingsbon van 10 euro uit voor de Timexpert Rides promotie & arrangement en bezoek jouw Germaine de Capuccini schoonheidsinstituut.


De verzorgingslijn Timexpert Rides is de ultieme anti-agingtherapie voor lijntjes en rimpels. Gebaseerd op exclusieve Pro-Collagestine-Fill Technology, peptiden en Micro Dermoxine Complex. Timexpert Rides is gebaseerd op de laatste ontwikkelingen in de esthetische chirurgie en op de eigen zelfregulerende mechanismen van de huid.

 

 

Germaine de Capuccini - verschenen in Hebe Magazine

 

 


 

 

Passie wakkert passie aan!
S K I N e s t h e t i e k en Saisons.

Vergeef me nu al mijn woorden van lof en zinnen die vol staan met superlatieven. Maar als ik mag spreken over mijn relatie met Saisons Germaine de Capuccini ben ik trots op onze samenwerking en word ik blijgezind. Onze samenwerking begon in 2004, dat is ondertussen al ruim 15 jaar geleden. Sinds de start was ik overtuigd van hun professionele manier van werken, perfect geleverde bestellingen, vriendelijke accountmanagers, ondersteuning bij opendeurdagen, kwaliteitsvolle opleidingesdagen, ronde tafelgesprekken en kant en klare promoties voor de eindconsument. Met andere woorden; een topleverancier!

 

Waarom S K I N e s t h e t i e k koos voor Germaine de Capuccini?

Voor het maken van mijn keuze heb ik verschillende merken uitgetest. Bij Germaine de Capuccini sprak vooral de kwaliteit van de produkten en diversiteit van het gamma mij aan. Er bestaan meer dan 350 produkten in het hele gamma, voor gelaat én lichaam, die elk ontwikkeld zijn voor een bepaald huidtype en behoefte van je klant. Door het grote aanbod kan je als instituut bij één merk blijven, wat natuurlijk zeer interessant wordt als je wil genieten van een goed uitgekiend bonussysteem.
Bij Saisons/Germaine de Capuccini hebben ze mij geleerd wat een échte verzorging is. Hoe je je klant, van ontvangst tot verkoop en van huidanalyse tot behandelprotocol, kan verwennen tot in de puntjes. Klanten merken dat verschil!


De troeven van Saisons?

Zaakvoerster Micheline en het hele Saisons team streven steeds naar een succesvolle samenwerking. Met de uiterste zorg worden we ondergedompeld in de wereld van huidverbetering en skincaretreatments. Knowhow, communicatie en visie zijn de kracht van dit topbedrijf! Een plaatje dat tot in de details klopt.
Wat erg dankbaar is en wat mij als schoonheidsspecialiste veel werk uit de handen neemt zijn:


• Kant en klare powerpoint promoties met prachtige foto’s
• Contacten leggen voor advertenties bij week- en maandbladen zoals Feeling, Goed Gevoel,..
• Geen startpakketten of collies
• Badlinnen, slippertjes en handdoeken met logo merk voor een totaallook van je instituut
• Buitenlandse opleidingen en bedrijfbezoeken Germaine de Capuccini Spanje

Wat heeft deze samenwerking voor mijn instituut opgeleverd?

Wanneer je met Saisons als leverancier samenwerkt verbeter je de kwaliteit van je verzorgingen en uitstraling van je salon. Ik behaalde een zilveren medaille in de wedstrijd Schoonheidsspecialiste Van Het Jaar in de categorie Eénmanszaken. Een hoogtepunt dat al veel deuren heeft geopend als ondernemer en zakenvrouw.

Geschreven door Katrien Sterckx -Zaakvoerder bij S K I N e s t h e t i e k - www.skinesthetiek.be

 

 

 


Blogpost Rebecca Van Drongelen

 

 



 

 

De customer journey bij Coco’s Luxury Beauty Bar moet van A tot Z in de puntjes geregeld en uitgedacht zijn. Van een top ontvangst, tot een mooie selectie aan hapjes en drankjes, echt de tijd nemen voor een klant en klanten proberen positief te verrassen. Bovenal wil ik mijn enthousiasme en passie laten doorschemeren en de salon(s) op een professionele manier runnen. O en ik wil absoluut geen tingel tangel muziek of gewurgde meeuwen en van die typische kleurstellingen. Coco’s Luxury Beauty Bar wordt een combinatie tussen elegantie en luxe.

 

In Oktober 2018 gingen manlief en ik op een zondagmiddag naar de Estetika beurs. Onverwachts heeft deze ongeplande trip een einde gemaakt aan een wekenlange zoektocht, want na kennismakingsgesprekken met diverse merken die daar hun stand hielden, botsen wij op de indrukwekkende stand van Germaine de Capuccini. Micheline van de Voorde, de oprichtster van Saisons, de distributeur van Germaine de Capuccini in de Benelux, zag mijn verwonderde blik en nodigde ons direct heel hartelijk uit voor een gesprek met een van de accountmanagers om het merk beter te leren kennen.

Dat gesprek heeft meer dan anderhalf uur geduurd en het heeft ander halve week later bij ons thuis nog een vervolg gekregen. De doortastendheid, de support, de professionaliteit, de kwaliteit van de producten, de waarden en de normen en de oprichtster van niet alleen Saisons, maar van Germaine de Capuccini zijn voor mij doorslaggevend geweest.

 

Lees de volledige blogpost van Rebecca van Drongelen hier.

Germaine de Capuccini - verschenen in de pers 2018

 

 

De Beautysalon

 


Story Magazine

 




Fokus - Het Nieuwsblad

 

 

Goed Gevoel 

 

 

 

Goed Gevoel

 



 

Het Laatste Nieuws (HLN) 

 

 


 

De Beautysalon

 


 

Nina

 

 

 


 

Pink Ladies Games

 


De Beautysalon

 



De Beautysalon

 


De Beautysalon

 


 

Bloggers & Influencers 2018

 

 

                    Influencer An-Katrien (Teacups & Dresses)

 

 

 



                Fashion & Celebrity stylist Lonneke Nooteboom

 

 

 




          Diena Hogenkamp - Instagram: mybeauty_dna

 

 

 


                                             Zazazoo.nl

 

 


                                   Fivemoreminutes.be

 




                                     Looks of Lena

 


 

             Beautyjournalist Carlijn Biesemaat

 





 

           Beautyjournalist Carlijn Biesemaat

 



 

            Beautyjournalist Carlijn Biesemaat

 


          Beautyblogger Marloes Groeneveld

 

 




         Beautyblogger Marloes Groeneveld

 







          Beautyblogger Marloes Groeneveld

 







                       Beautyblogger Pinkit.nl

 



                       Beautyblogger Pinkit.nl

 






                   Beautyblogger Zazazoo.nl

 






Beautytester Sofie Mesens

 




                   Beautytester Sofie Mesens

 

  




             Beautyjournalist Carlijn Biesemaat

 


Events

 

Op 25 september organiseerde het voltallige Saisons team opnieuw een druk bijgewoond congres in de Kinepolis in Antwerpen. Met een welkomstkoffie werden alle klanten, pers en internationale genodigden verwelkomd voor een officiële voorstelling van de vernieuwde gelaatsbehandeling Excel Therapy O2 Cityproof.

CEO en founder Micheline Aerts – Van de Voorde startte de presentatie met een uiteenzetting over dé therapie van de nieuwste generatie die hoogtechnologische formules en innovatieve producten bevat, geïnspireerd op uit Azië afkomstige cosmetica en anti-pollutie verzorgingsproducten.

Pollutie, is samen met UV, de 1e oorzaak van veroudering in stedelijke omgevingen. De gegevens zijn alarmerend! Meer dan 80% van de Europese bevolking wordt blootgesteld aan hoge niveaus van pollutie die de aanbevelingen van de WGO te Brussel overschrijden. Een nieuwe studie gepubliceerd in het Journal of Investigative Dermatology* heeft aangetoond dat pollutie direct schuldig is aan:
* het ontstaan van 25% meer vlekken en rimpels
*aan het kwetsbaar worden van de huid die voorheen geen last had van irritaties
*aan chronische ontstekingen in de onderhuid
65 à 70% van de vrouwen in stedelijke gebieden hebben er last van en 30 à 35% in landelijke gebieden.

Tot slot werd de volledige instituutbehandeling op het scherm geprojecteerd.
Alle genodigden werden vervolgens naar een walking dinner begeleid. In deze ruimte konden alle klanten en de pers van dichtbij de Excel Therapy O2 Cityproof gelaatsbehandeling volgen.

De dag werd afgesloten met een groepsfoto op de trappen van het Kinepolis complex. Het was een boeiende dag, die voor de juiste motivatie zorgde om het seizoen in te zetten.

 




Op 19 september organiseerden we opnieuw een druk bijgewoond congres in de Kinepolis in Antwerpen. Met een welkomstkoffie werden alle klanten, pers en internationale genodigden voor een officiële voorstelling van de nieuwste gelaatsbehandeling Timexpert SRNS en bijhorende crème Timexpert SRNS Pro 60+.

CEO en founder Micheline Aerts – Van de Voorde startte de presentatie met een uiteenzetting over het vrouwelijk ondernemerschap. Aansluitend lichtte Sara Bastiaensens aan de hand van slides op het grote cinemascherm de kracht van 50+ marketing toe.50+ marketing is een pure noodzaak en bedrijven die zich vervreemden van oudere doelgroepen zullen dan ook moeilijkheden ervaren. 50+’ers beschikken over een groot kapitaal, ze investeren massaal in gezond leven, er goed uitzien, vakanties, auto’s … Deze generatie leeft langer en is vitaler dan ooit. Ze willen aangesproken worden op hun manier.

Dokter Immaculada Vivo kaartte vervolgens het sterke verhaal van de Epigenetica aan. Waarbij met afwisselend slides en filmpjes geduid werd dat de genetische erfenis van ons DNA en ons individueel verhaal de veroudering van onze huid beïnvloeden.

Tot slot werd de volledige instituutbehandeling op het scherm geprojecteerd.
Alle genodigden werden vervolgens naar een walking dinner begeleid. In deze ruimte konden alle klanten en de pers van dichtbij de Timexperts SRNS Global Anti-age ON gelaatsbehandeling volgen.

De dag werd afgesloten met een groepsfoto op de trappen van het Kinepolis complex. Het was een boeiende dag, die voor de juiste motivatie zorgde om het seizoen in te zetten.

 




Op 20 november 2015 waren alle Germaine de Capuccini-schoonheidsspecialistes in België en Nederland uitgenodigd om het 10-jarig bestaan van Saisons te vieren in Antwerpen. De prachtige zaal van Grand Café Horta toonde zich, omhuld in paarse decoratie voor dit feestelijk jubileum.
Met een swingend intrede van het ganse Saisons-team werd de toon gezet voor een onvergetelijk feest ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van Saisons.

Tijdens de feestmaaltijd werd er tijd gemaakt voor originele dankwoorden en steunbetuigingen terwijl volle tafels anekdotes deelden. Omringd door collega’s, klanten, vrienden en familie, deelde CEO & Founder Micheline Aerts – Van de Voorde, het mooie verhaal van Saisons, dat zij door de jaren heen geschreven heeft.

Raúl Vidal, bestuurslid en kleinzoon van oprichtster van Germaine de Capuccini, bedankte Micheline voor de goede samenwerking van de afgelopen 10 jaar en schonk een mooie broche in de vorm van een zwaan, het symbool van Germaine de Capuccini, cadeau.

Na de diner volgde nog een mooie paso doble, uitgevoerd door de junior Belgische kampioenen die enorm indruk maakten op de aanwezigen. Zangeres Belle Perez bekroonde de avond met een geanimeerd optreden. Met haar Spaanse roots, was ze de perfecte gaste om de passie, liefde voor het vak, en voor de mensen, muzikaal uit te drukken.

Dankbaar voor de afgelegde weg, stak Micheline ons allemaal een paars hart onder de riem. Samen zijn we klaar om verder te groeien.

 





Customer service
Ontvang onze nieuwsbrief Schrijf mij in
Volg ons
Metropoolstraat 1/a - 2900 Schoten - België - Tel.: +32 (0)3 680 28 90 - BTW: BE 0872.520.839 - E.:
Droogdokkeneiland 27A - 5026 SP Tilburg - Nederland - Tel.: + 31 (0)13 590 46 88 - E.: - - KVK 71923640
Deze website wil gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie